[Flsalaminas] flsalaminas1.odt

George Anastasiou dr.george995 στο gmail.com
Κυρ 9 Οκτ 2011 13:28:30 EEST

Οκ τότε είμαστε 1:1 περιμένω απάντηση του κώστα για την γνώμη του ,αν
και εξακολουθώ να διαφωνώ με την αφαίρεση του όρου GNU για προφανείς
λόγους, ούτε πιστεύω οτι ενοχλεί κανέναν να βρίσκεται εκεί...
Πέρα λοιπόν απο την μετάφραση του 'ιστολογίου' και την αφαίρεση του GNU
απο το GNU/Linux υποθέτω οτι είσαι σύμφωνος με το υπόλοιπο κείμενο.