[Flsalaminas] flsalaminas1.odt

George Anastasiou dr.george995 στο gmail.com
Κυρ 9 Οκτ 2011 13:23:24 EEST

Αυτό δεν λέει κάτι , αν παρατηρήσεις στην σελίδα του greeklug π.χ θα δεις
> *GreekLUG* /(Greek GNU/Linux User Group)/

Τώρα για την μετάφραση του ιστολογίου σε blog δεν έχω πρόβλημα αν και
προτιμώ τους ελληνικούς όρους.

On 09/10/2011 01:07 μμ, Νέστος wrote:
> είμαστε fls όχι fgls
>
> 2011/10/9 George Anastasiou <dr.george995 στο gmail.com
> <mailto:dr.george995 στο gmail.com>>
>
>     Επιμένω να φαίνεται το GNU στο όνομα.

>     --
>     George Anastasiou
>     http://ghostblader.blogspot.com

--
George Anastasiou
http://ghostblader.blogspot.com

Περισσότερες πληροφορίες για την Flsalaminas λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου