[Flsalaminas] post του blog

Kostas Tsakaloglou tsakf στο yahoo.com
Τετ 30 Νοε 2011 16:58:59 EET

Πριν αρχίσω να γράφω για περιοδικά έτσι έγραφα και εγώ, απλά και περιεκτικά. Τελικά όμως όταν το διαβάζουν πολλοί άνθρωποι, γουστάρουν και "σάλτσες". Επειδή έχω να παραδώσω αύριο το δεύτερο άρθρο στο Linux Inside, από την επόμενη εβδομάδα που θα έχω χρόνο, θα φτιάξω το πρώτο post του blog με "σάλτσες", έτσι για να υπάρχει μια ιδέα και θα το στείλω στην λίστα. Έτσι θα έχουμε όλοι μια εικόνα για το πως μπορεί να είναι τα επόμενα άρθρα, και όποιος γουστάρει βάζει τις σάλτσες. Εγώ πάντως δεν τις πολυγουστάρω, αλλά επειδή θέλω να διαβάζουν αυτά
 που γράφω αναγκάζομαι να τις βάζω.

Περισσότερες πληροφορίες για την Flsalaminas λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου