[Flsalaminas] Αλλαγες στο blog;

George Anastasiou dr.george995 στο gmail.com
Τρί 29 Νοε 2011 17:39:53 EET

Σχεδόν τελείωσα με τις χρονοβόρες υποθέσεις μου , οπότε έχω περισσότερο
χρόνο για το blog και το σύλλογο.Για να έχουμε το blog έτοιμο πριν το
επόμενο meeting περιμένω e-mails με παράπονα και πράγματα που θέλουν
αλλαγή στο blog ωστέ να κάνω τις αλλαγές που χρειάζονται και στο meeting
να αποφασισουμε για την οριστικη δημοσιευση , την προσθηκη σε planet και
το newsletter.Επισης να σημειωσω οτι ειχα διαβασει καποια emails με
αναφορα στο logo μας, αλλα δεν πολυκαταλαβα τι ακριβως προκειται να
κανουμε , και αν τελικα θα το αναλαβει ο γνωστος του Νεστου.Μπορουμε σε
πρωτη φαση να σχεδιασουμε κατι βασικο και μετα βλεπουμε.