[Flsalaminas] Fwd: logo!

Νέστος nestos.th στο gmail.com
Δευ 14 Νοε 2011 19:36:51 EET

---------- Forwarded message ----------
From: thodoris p <trionima στο gmail.com>
Date: 2011/11/14
Subject: Re: logo!
To: Νέστος <nestos.th στο gmail.com>

Νέστο θα ασχοληθώ. Μπορώ και από αύριο να το κοιτάξω. Αφού όμως είστε
διατεθειμένοι να προσπαθήσετε και για να πάμε πιό γρήγορα, θα ήθελα να
μου πεις τί περίπου θέλετε, και να μου δώσεις κάποιο reference (τί
έχουν άλλες ομάδες, τί θα σου άρεσε να δεις σαν ιδέα, αν έχετε σκεφτεί
κάτι).

Γενικά τρέχουν πολλά, εντελώς άσχετα μεταξύ τους πράγματα, και το
πρόβλημά μου δεν είναι τόσο χρόνου, όσο "καθαρού μυαλού".

--
Θοδωρής Παρασκευάς
http://exit5.wordpress.com/