[Flsalaminas] Flsalaminas Σύνοψη, Vol 4, Issue 4

Kostas Tsakaloglou tsakf στο yahoo.com
Πεμ 10 Νοε 2011 17:25:58 EET

Εγώ πάντως έχω πρόβλημα για αυτό το Σάββατο. Οπότε κάντε το χωρίς εμένα, έτσι και αλλιώς έχουμε παι πάνω κάτω, πως θα πορευθούμε.
Εάν δεν μαζευτούν άτομα, προτείνω να ακυρώσουμε την συνάντηση του Νοεμβρίου και να πάμε τον επόμενο μήνα.

________________________________
From: "flsalaminas-request στο mail.greeklug.gr" <flsalaminas-request στο mail.greeklug.gr>
To: flsalaminas στο mail.greeklug.gr
Sent: Thursday, November 10, 2011 12:00 PM
Subject: Flsalaminas Σύνοψη, Vol 4, Issue 4

Στείλτε τις Flsalaminas εγγραφές της λίστας
στην:
    flsalaminas στο mail.greeklug.gr

Για την εγγραφή ή διαγραφή μέσω του
διαδικτύου, επισκεφθείτε:

ή, μέσω email, στείλτε ένα μήνυμα με θέμα
ή σώμα 'help' στο:
    flsalaminas-request στο mail.greeklug.gr

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το
άτομο που διαχειρίζεται τη λίστα στο:
    flsalaminas-owner στο mail.greeklug.gr

Όταν απαντάτε, παρακαλούμε να
τροποποιείτε κατάλληλα το θέμα του
μηνύματος ώστε να είναι πιο
συγκεκριμένο από το: "Προώθηση:
Περιεχόμενα Flsalaminas μηνυμάτων..."

Σημερινά Θέματα:

   1. Re: Συνάντηση (Νέστος)

Message: 1
Date: Wed, 9 Nov 2011 15:01:23 +0200
From: Νέστος <nestos.th στο gmail.com>
To: George Anastasiou <dr.george995 στο gmail.com>
Cc: flsalaminas στο mail.greeklug.gr
Subject: Re: [Flsalaminas] Συνάντηση

εγώ είμαι οκ για αυτό το Σάββατο.
να κάνω στο gplus και στο twitter accounts? (το post θα το γράψω εκτός
απροόπτου σήμερα)