[Flsalaminas] Συνάντηση

George Anastasiou dr.george995 στο gmail.com
Τετ 9 Νοε 2011 00:06:52 EET

Για μενα τα πραγματα ειναι καπως πιο περιπλοκα για ολο τον Νοεμβρη, αλλα
τουλαχιστον ξερω σιγουρα οτι δεν μπορω το 4ο ( δινω proficiency) Σαββατο
και γενικοτερα ειναι περιοδος με πολυ διαβασμα και λιγο χρονο ειδικα στα
Σ/Κ.Περα απο τις 25 ομως το συζηταω για καποιο αλλο , αν και μπερδευτηκα
με το ποιος μπορει και ποτε :P Αποτι καταλαβα με το 2ο - δηλαδη αυτο-,
ειμαστε οκ;

Στις 08/11/2011 08:25 μμ, ο/η Νέστος έγραψε: