[Flsalaminas] Πρώτο post - Ιστολόγιο

George Anastasiou dr.george995 στο gmail.com
Κυρ 6 Νοε 2011 19:12:53 EET

Οπως εχω πει  οποιοδηποτε Σαββατο του Νοεμβρη ειναι δυσκολο για μενα
αλλα θα ξερω σιγουρα αν μπορω να ερθω αυριο.
Το θεμα που ειχαμε πει στο ποστ δεν το θυμαμαι ακριβως, ισως ο Κωστας να
μπορει να σε διαφωτισει περισσοτερο σε αυτο.

Στις 06/11/2011 07:09 μμ, ο/η Νέστος έγραψε: