[Flsalaminas] Παρουσίαση

George Anastasiou dr.george995 στο gmail.com
Κυρ 18 Δεκ 2011 15:47:07 EET

Το θέμα είναι ότι θα είναι παραπάνω από μία μέρες, οπότε θα αποφύγω εγώ
τις 19 ώστε ότι και να γίνει να μπορείς να είσαι τουλάχιστον τη μία.
Από το σχολείο σου έχεις πάρει άδεια να λείψεις;

Στις 18/12/2011 03:38 μμ, ο/η Νέστος έγραψε: