[Flsalaminas] fedora, suse, ubuntu

Νέστος nestos.th στο gmail.com
Τετ 14 Δεκ 2011 16:08:40 EET

λογικά ναι θα έρθω.
δεν μπορώ σίγουρα 19 Ιανουαρίου και κάποια άλλη μέρα που είναι τα πάω
Αθήνα (δεν έχει κανονιστεί)
το υλικό δεν θα φτάσει. Πόσα άτομα είστε στο σχολείο; θα κοιτάξω να
μάθω πόσα είμαστε και εμείς. Κλήρωση θα πάρει ώρα όποτε κάποιο άλλο
τρόπο.
τον διευθυντή πώς τον βλέπεις; ενδιαφέρεται ή θα μας κάνει νερά;