[GreekLUG] Καινούργιο laptop - external GPU

Σάββας Αδαμτζίλογλου hminer3 στο gmail.com
Σαβ 13 Ιαν 2024 20:51:40 EET

Καλησπέρα σας και Καλή Χρονιά, επίσης.

Προσωπικά δεν έχω επαφή με τεχνολογίες ΑΙ/machine learning κτλ, αλλά αν οι
ανάγκες σας καλύπτονται από ένα laptop με δυνατή κάρτα γραφικών, τότε μπορώ
να προτείνω μερικά.

Με μια γρήγορη ματιά και βλέποντας μόνο τα specifications των μηχανημάτων,
από Ελλάδα την τρέχουσα στιγμή διακρίνω τα παρακάτω σε σχετικά καλές τιμές:

-
https://www.skroutz.gr/s/40846604/Gigabyte-G5-KF-15-6-FHD-144Hz-i5-12500H-16GB-512GB-SSD-GeForce-RTX-4060-W11-Home-US-Keyboard.html
~ 1.160,00E

-
https://www.skroutz.gr/s/45123005/Lenovo-Legion-Slim-5-16APH8-16-IPS-165Hz-Ryzen-5-7640HS-16GB-512GB-SSD-GeForce-RTX-4060-No-OS-Storm-Grey-US-Cyrl-Keyboard.html
~ 1.240,00E

-
https://www.skroutz.gr/s/40940513/MSI-Katana-15-B12VGK-082-15-6-FHD-144Hz-i7-12650H-16GB-1TB-SSD-GeForce-RTX-4070-W11-Home-US-Keyboard.html
~ 1.450,00E

Από εξωτερικό, το παρακάτω laptop είναι ανώτερο από τα προηγούμενα, με την
dedicated κάρτα γραφικών να είναι λίγο καλύτερη από την rtx 4070 και κυρίως
να έχει διπλάσια VRAM (16GB αντί 8GB)

-
https://www.amazon.de/-/en/Gigabyte-AORUS-15-i5-12500H-YE5-54DEB34SH/dp/B0BXGXJHJS
~ 1.500,00+

Να τονίσω ότι δεν έχω πιάσει στα χέρια μου τα παραπάνω, παρα μόνο gaming
laptop της DELL (G15/G16), οπότε δεν γνωρίζω για την ποιότητα του hardware
(ψύξη, πλαστικά, κτλ). Δεν πρότεινα DELL/Asus, γιατί στα ίδια
χαρακτηριστικά η τιμή είναι πολύ μεγαλύτερη.

Μπορείτε να ακούσετε και άλλες γνώμες και φυσικά μετά την αγορά, είστε
ευπρόσδεκτη να επισκεφθείτε την Έδρα για να βοηθήσουμε με την εγκατάσταση
μιας διανομής Linux.

Με εκτίμηση,
Σάββας Αδαμτζίλογλου

Στις Παρ 12 Ιαν 2024 στις 10:07 μ.μ., ο/η Anna <akrassa στο gmail.com> έγραψε: