[GreekLUG] Εργασία για την Intel Management Engine, την εμπιστοσύνη και την Κυβερνοασφάλεια (Αγγλικά)

Ioannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Τρί 20 Φεβ 2024 18:15:00 EET

Παρακαλώ πολύ,

γίνεται να σταματήσει αυτή η "μισή" μεταφορά μίας συζήτησης που γίνεται
κάπου αλλού;

Δεν υπάρχει λόγος να φορτωνόμαστε με μηνύματα που δεν μπορούμε να
καταλάβουμε σε ποιον και τι ακριβώς αφορούν

Γιάννης Τουλής

Στις 20/2/24 18:11, ο/η Apo11o έγραψε: