[GreekLUG] Άρνηση συμμετοχής στις εξετάσεις λόγω χρήσης μη ελεύθερου λογισμικού

eleni kassapi eleni.kassapi στο gmail.com
Παρ 2 Φεβ 2024 15:17:52 EET

Είτε ως εξεταζόμενος είτε ως εξεταστής, στο πανεπιστήμιο σας δεχτηκατε τις
πλατφόρμες του από την μέρα αρχικής εγγραφής σας ή ως διδάσκων από την
ανάληψη καθηκόντων σας. Τώρα γιατί αρνηστε την συμμετοχή σε εξετάσεις που
έχουν δυσφημίσει το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο κ λόγω των καταλήψεων που
δεν βοηθούν στην φυσική διεξαγωγή τους κ βεβαίως λόγω των αμφισβητήσεων
ασφαλείας κάθε εξεταστικής προσέγγισης;
Δλδ, έχετε λύσεις με φυσική προφορική εξέταση, εξέταση προφορική μέσω ζουμ,
εξέταση ηπρεζενσ με καταγραφή εξέτασης, εξέταση με εργασία, διαρκή
αξιολόγηση με βάση ασκήσεις στην διάρκεια του εξαμηνου.
Το βαρύ κλίμα σε τούτη την εξεταστική αν το μετακυλισουμε στα ΔΕΠ δεν θα
βελτιωθεί.
Ούτε το διακυβευμα τώρα είναι τα ελεύθερα λογισμικά.
Κάθε προώθησή τους μπορεί να γίνει μετά την εξεταστική.
Στο ΑΠΘ έχουμε πολλές επιλογές. Αρχίστε το εξάμηνο ως φοιτητής ή ΔΕΠ κ
κάντε τότε δήλωση υπέρ των ανοιχτών λογισμικών.

Οι σκέψεις μου δεν είναι τίποτα άλλο παρά απάντηση στην δημόσια δήλωση σας
στην πλατφόρμα μας.

Καλή συνέχεια,
Ελένη Κασάπη