[GreekLUG] usb mobile ZTE K4201-z and linux

John Bardis bardisjohn στο gmail.com
Τετ 8 Οκτ 2014 23:09:55 EEST

Παύλο ευχαρηστώ
Έχω σκοπό να ακολουθήσω ακριβώς την διαδικασία του βιντεο για εγκατάσταση
Ubundu σε dual boot.
Κάποια στιγμή λέει να μην πειράξω το UEFI partition, και να μπουτάρω
επιλέγοντας από το setup την linux διανομή. Αν και θα εγκαταστήσω ΜΙΝΤ
ελπίζω να ισχύουν τα ίδια
καλό βράδυ.

Μπάρδης Ιωάννης
Πολιτικός Μηχανικός
τηλ: 6940711581
email:bardisjohn στο gmail.com

Στις 8 Οκτωβρίου 2014 - 10:50 μ.μ., ο χρήστης Pavlos K. Ponos <
pavlos.ponos στο gmail.com> έγραψε: