[Greeklug] Mate 1.8 on Debian Wheezy

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Τετ 11 Ιουν 2014 00:18:02 EEST

Καλησπέρα σε όλους!

Την περασμένη βδομάδα, επίσημα πλέον, ανέβηκε στα αποθετήρια στα
backports της Wheezy το Mate 1.8.
Η πηγή εδώ: https://lists.debian.org/debian-devel/2014/06/msg00041.html).

Πέρα απ' τα πολλά μπράβο στο Βαγγέλη, αναφέρεται κιόλας στο mail, έχω
μία ερώτηση προς όποιον γνωρίζει και μπορεί να απαντήσει:

Κάνοντας εγκατάσταση στον υπολογιστή μου τη Wheezy πριν 1,5 χρόνο
επέλεξα να την εγκαταστήσω χωρίς DE και κατόπιν να περάσω τα πακέτα που
χρειαζόμουν. Η έκδοση που εγκατέστησα ήταν η 1.6, την εποχή εκείνη δεν
είχε κυκλοφορήσει η 1.8.
Επειδή θέλω να περάσω την 1.8 για testing λόγους (μήπως καταπιαστώ
κιόλας με κανένα bug), ποια είναι τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσω;

Στα software sources/other software έχω μόνο το
http://repo.mate-desktop.org/debian
Ενώ στο software sources/updates έχω αυτά:

Τέλος, επειδή γενικότερα με τα backports δε τα έχω πολύ καλά, οπότε αν
με κάποιο τρόπο τα ενεργοποιήσω, γίνεται να κατεβάσω μόνο τα σχετικά
πακέτα με το Mate 1.8;

Παύλος

--
Pavlos K. Ponos