[Greeklug] Workshop: Kdenlive & Audacity, Επεξεργασία βίντεο και ήχου σε Linux

Pavlos Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Πεμ 10 Ιουλ 2014 09:51:26 EEST

To ότι είναι ο πρόεδρος του συλλόγου αυτό τι σημαίνει; Έχει το δικαίωμα να
μιλάει σε έντονο ύφος προς εμένα;
Μπαίνει greeklug-όμετρο με βάση το αν ήρθα στις εκλογές του συλλόγου ή αν
έχω πατήσει ποτέ το πόδι μου στο σύλλογο; Κάνεις και εσύ πολύ μεγάλο λάθος
και λυπάμαι ειλικρίνα...

--
Pavlos K. Ponos