[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Παρ 18 Απρ 2014 17:58:02 EEST

Καλησπέρα,

@Στάθη: Αν κατάλαβα καλά, πρέπει να κατεβάσω ένα άλλο πυρήνα και να τον
εγκαταστήσω;
Ποιόν όμως να κατεβάσω απ' όσους έχει; Και πως είμαι σίγουρος ότι θα
είναι συμβατός με το υπόλοιπο υλικό μου;

@Βαγγέλη: Δεν τίθεται θέμα ταλαιπωρίας, άλλωστε πριν δοκιμάσω με ubuntu,
έκανα εγκατάσταση debian 7 με τα ίδια αποτελέσματα.

Επειδή με βλέπω να κατεβάσω μανιωδώς iso και να εγκαθιστώ στον
υπολογιστή μου, πως θα μπορούσα να βρω ποια διανομή μπορεί να
υποστηρίξει το hardware μου;

Pavlos K. Ponos