[Greeklug] Σχετικά με VPN και τον ISP

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Τρί 10 Σεπ 2013 22:10:31 EEST

Καλησπέρα,

Επειδή λόγω δουλειάς χρησιμοποιώ πολύ το VPN, αυτό που έχω κάνει και
δουλεύει σε μένα χωρίς προβλήματα είναι να επιλεξώ αυτό που δείχνει η
εικόνα παρακάτω.

Network Connections -> VPN -> Edit και απ' την καρτέλα IPv4 Settings
επιλέγεις το Routes και από εκεί αυτό που δείχνει η εικόνα.

Ελπίζω να σε βοηθάει αυτό..

Παύλος

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove