[Greeklug] Puppy Arcade: Σας αρέσουν τα retro games; Εδώ είσαστε!

Ioakeim Tellidis tellidis στο greeklug.gr
Κυρ 13 Οκτ 2013 18:27:42 EEST

Όλοι μπορούν κα κοινοποιούν οτιδήποτε έχει σχέση με το ΕΛΛΑΚ. Η δημόσια
λίστα αυτό τον σκοπό έχει.

Παναγιώτη, το OSARENA είναι ένα μεγάλο πόρταλ για το ΕΛΛΑΚ. Καλό ή κακό δεν
παύει να έχει μια πολύ καλή επισκεψιμότητα και ορισμένα ενδιαφέροντα άρθρα.
Ο τελικός όμως χρήστη δεν θα πάρει την βοήθεια από εκεί. Θα την αναζητήσει
σε κανάλια όπως αυτό του συλλόγου. Εδώ λοιπόν παίζει ρόλο η δική σου
συμμετοχή καθώς και του καθενός. Εδώ σε χρειάζεται ο "φίλος" που έχει
πρόβλημα και εδώ σε θέλει και ο σύλλογος να "βάλεις πλάτη".