[Greeklug] Το 3ο τεύχος του Ubunchu είναι εδώ

Κωστής Μουσαφείρης kvisitor στο gnugr.org
Κυρ 17 Νοε 2013 20:52:06 EET

Κώστα εύγε και πάλι! +1

Πέρα από το ότι μου αρέσει το ίδιο το κόμικ σαν περιεχόμενο και στυλ,
μου έρχεται αυθόρμητα η σκέψη ότι αν βρισκόταν ακόμη 2-3 άτομα με τη δική
σου όρεξη και ικανότητα,
θα μπορούσαμε να κάνουμε σημαντικά πράγματα στον τομέα δημιουργίας
Ελληνικού περιεχομένου ΕΛ/ΛΑΚ!!

Keep up the good work!