[Greeklug] Σχετ: Doc format από υπηρεσία

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Παρ 17 Μάϊος 2013 11:43:24 EEST

Κανονικά δεν πρέπει να επέμβουν στο έγγραφο αφού εγώ είμαι ο συντάκτης υπογράφων μελετητής, αυτοί απλά γνωμοδοτούν

________________________________
 Απο: SOKRATES ARGYRIOU <sargirio στο gmail.com>
Προς: Leonidas Liakos <leonidas_liakos στο yahoo.gr>
Κοιν.: "greeklug στο greeklug.gr" <greeklug στο greeklug.gr>
Στάλθηκε: 10:57 π.μ. Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013
Θέμα: Re: [Greeklug] Doc format από υπηρεσία

Καλημέρα και από μένα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί την θέλουν σε επεξεργάσιμη μορφή??? Θέλουν να προσθέσουν η να αφαιρέσουν κάτι ?? Δεν μπορούν να διαβάσουν ένα pdf αρχείο??? Τους ρώτησες??? Πάντως το αρχείο Pdf είναι αποδεκτό παντού σε κυβερνητικές αλλά και ευρωπαϊκές υπηρεσίες.

Στις 17 Μαΐου 2013 - 10:23 π.μ., ο χρήστης Leonidas Liakos <leonidas_liakos στο yahoo.gr> έγραψε:

Καλημέρα,
>μου ζητήθηκε να καταθέσω ηλεκτρονικά μια Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σε μια υπηρεσία, και ενώ την καταθέτω σε pdf, έρχεται η απάντηση, στείλε την σε επεξεργάσιμη μορφή .doc αλλιώς γνωμοδότηση δεν έχει...Γνωρίζετε αν είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω ηλεκτρονικό αρχείο και μάλιστα σε .doc; Γιατί δεν τους κάνει το pdf και χρειάζονται σε επεξεργάσιμη μορφή doc; Όχι ότι έχω όρεξη να συγκρουστώ μαζί τους μιας και δεν πρόκειται να με καταλάβουν αλλά από περιέργεια ρωτάω μήπως γνωρίζετε λεπτομέρειες/νομοθεσία. Μήπως υπάρχει κάποιο
 ενημερωτικό site ή κάποια οδηγία από την Ε.Ε. γιατί πρέπει να επιλέξουν ανοικτά πρότυπα και όχι κλειστά;