[Greeklug] Linux Foundation releases Windows Secure Boot fix

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Κυρ 10 Φεβ 2013 21:20:11 EET

Αν μιλάμε για τέλη Απριλίου που θα βγει η 13.04 τότε δεν είμαι και πολύ
σίγουρος ότι θα έχει προλάβει στο stable release του debian να
συμπεριληφθεί... Για testing/unstable εννοείται αυτό..

Στις 10 Φεβρουαρίου 2013 - 7:59 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras
<kleagkou στο gmail.com> έγραψε: