[Greeklug] Test Websites In Internet Explorer 9, 8 and 7 Under Linux / Mac OSX

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Τρί 5 Φεβ 2013 19:04:54 EET

Και γιατι ΙΕ???? Φρτωσε στον Mozilla addon IETAB και θα ξεγελάει την
εφαρμογή ή το site και θα νομει οτι ειναι ο ΙΕ. Το έχω χρησιμοποιήσει με
μεγάλη, πολύ μεγάλη επιτυχία....

Στις 5 Φεβρουαρίου 2013 - 7:02 μ.μ., ο χρήστης Kanna <akrassa στο gmail.com>έγραψε: