[Greeklug] MATE στο debian

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Παρ 19 Απρ 2013 23:46:21 EEST

Καλησπέρα σε όλους.

Το διάβασα και εγώ ότι στο unstable έχει μπει το mate.
Μάλιστα επειδή το έψαξα παραπάνω στη next-stable (8) θα υπάρχει επιλογή
για εγκατάσταση του mate αντί για gnome/xfce/kde κτλ. Νομίζω είναι ένα
σημαντικό βήμα.

Επειδή είδα ότι άνοιξε νήμα για mate στο debian θα κάνω μία ερώτηση:

Έκανα εγκατάσταση του debian 7 χωρίς DE και έβαλα mate+lightdm. Ψάχνω
στο ίντερνετ εδώ και 2 μέρες πως μπορώ να βγάλω από την επιφάνεια
εργασίας τα εικονίδια που εμφανίζονται by default. Ότι κι αν βρήκα σε
forums όλο έχουν να κάνουν με το mate σε mint, όχι σε debian που έχω εγώ..

Το gconf-editor δεν δουλεύει, λογικό αφού δεν έχω τίποτα gnome επάνω..

Καμία ιδέα-λύση στην απορία μου;;

---
Ponos K. Pavlos
Send from Icedove