[Greeklug] μεταχειρισμένα pc με ανοιχτό λογισμικο!!!

Alex Asimakopoulos asimak2 στο gmail.com
Δευ 30 Μάϊος 2011 01:36:52 EEST

bravo pantos poly xrisimo katastima!
prepei na einai xronia an thymamai kala giati to exw ksanapetyxei!
me entypwsiase afto :P :

Αναλαμβάμουμε επίσης μεγάλα έργα, όπως π.χ. την προμήθεια 3.500
Υπολογιστών και Οθονών στο ΠΑΣΟΚ, για τη διεξαγωγή των εκλογών για την
ανάδειξη προέδρου.

ps. η σελίδα έχει αρκετά ορθογραφικά λάθη

Στις 29/5/2011 10:50 πμ, ο/η Zissis έγραψε: