[Greeklug] Πρόγραμμα για μαζική εκτύπωση φωτογραφιών για κατάλογο

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Τετ 2 Ιουν 2010 13:03:58 EEST

Στάθη το draw του openoffice κάνει καταπληκτική δουλειά. Με αυτό σε 30
λεπτά έχεις τελειώσει. Και βάζεις λογότυπα ακόμα και παπάδες επάνω.
Η αφίσα που είχε το βήμα που μιλούσε ο σταλμαν έγινε στο draw σε 10 λεπτά.

Στις 02 Ιουνίου 2010 12:38 μ.μ., ο χρήστης Stathis
<diamond_gr στο freemail.gr>έγραψε:

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates