[Greeklug] Νομίζω ότι οι USB θύρες μου έχουν υποβαθμιστεί σε USB1.0!!!

Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) diamond_gr στο freemail.gr
Σαβ 28 Αυγ 2010 12:51:56 EEST

  Πρόσφατα έκανα μια αποπροσάρτηση στον 500GB δίσκο μου και έχω την
εντύπωση ότι δεν έγινε σωστά.

Τώρα όταν μεταφέρω αρχεία σε USB, κάνει την μεταφορά με 1,1-2ΜΒ/sec.
Πως μπορούμε να δούμε αν οι θύρες μου είναι ΟΚ;
Και αν ισχύει κάτι τέτοιο, πως διορθώνεται;
Να σημειώσω ότι από τότε, έχω κάνει μια νέα εγκατάσταση στο σύστημα. Δεν
έχω αλλάξει /home ως συνίθως.